דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתחברים לאינטרנט ועוברים דירה 

מאת    [ 27/04/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2042 פעמים ]

 

בשנים האחרונות הפך הנושא של מעבר דירה לנוח יותר עבור מגוון רחב של אנשים, וזאת בעיקר בגלל הכניסה האינטנסיבית של שירותי האינטרנט לחיינו. אם בעבר מעבר דירה היה כרוך בחיפוש נואש אחר מובילים או טכנאים, הרי שכיום ניתן לעשות את כל הסידורים דרך הרשת. החל משלב חיפוש הדירה, דרך בדיקת האלטרנטיבות ועד הזמנת נותני השירות השונים, מהווה האינטרנט את המקור הטוב ביותר למידע אמין ומקצועי. אך כידוע, מעבר דירה מוצלח אינו בא לידי ביטוי רק באריזות וארגזים. מעבר דירה מושלם הוא כזה בו שגרת החיים שלנו אינה נפגעת, בעיקר כאשר מדובר על ילדים או בני משפחה אחרים. היבט זה של מעבר דירה בא לידי ביטוי בעיקר בתחום הבידור והפנאי או במילים אחרות - בטלוויזיה.

 

איך עוברים דירה בצורה נכונה?

שירותי מעבר דירה של חברת יס, למשל, מהווים דוגמא מצוינת לאופן בו חברות תקשורת מוצלחות פועלות למען הלקוח. מעבר דירה עם יס מאפשר לא רק תיאום מראש עם טכנאי לפי זמן מדויק הנוח עבורנו, אלא גם מציע שלל בונוסים והטבות. לאחר תיאום מעבר דירה בצורה נכונה עם שירות הלקוחות של yes, תוכלו ליהנות דרך המחשב באתר האינטרנט של החברה מערכת הטבות מיוחדת. בצורה כזו לא תיאלצו לבזבז זמן על עמידה בתורים או על המתנה לשירות, ותוכלו לממש את ההטבה בלחיצת כפתור. באופן כללי, המעבר של חלק גדול משירותי יס לאינטרנט מקל על הלקוחות בצורה משמעותית. גם אפליקציות האייפון והאייפד תופסות נתח משמעותי בהרגלים של לקוחות החברה, וניתן לראות ביטוי לכך לא רק בעת מעבר דירה אלא גם בהרבה מקרים אחרים.

 

מדוע לשים לב בזמן האריזה?

כאשר חושבים על מעבר דירה, יש צורך לדאוג גם לאריזה של כל הדברים בבית ובתוכם גם הממיר והטלוויזיה. אך לעומת הטלוויזיה עצמה, אשר לרגישותה רובנו כבר מודעים, בעת אריזת ממיר יש לשים לב לכמה נקודות ספציפיות. ראשית, חובה לנתק את הכבלים האחוריים ואת כל מה שמחובר אל אותו ממיר לפני שאורזים אותו. מומלץ גם לארוז ממיר בנפרד משאר מוצרי החשמל, וכך להבטיח את  תקינותו המלאה. ממיר טוטאל של yes, למשל, אינו תופס הרבה מקום, משום שהוא דק יותר מאשר ממירים אחרים, ולכן כדאי להקדיש עבורו אריזה ספציפית. עליכם לזכור, כי ממיר הוא אמצעי רגיש מאוד ומהווה למעשה את מוקד שירותי הבידור בבית. אם אתם מחזיקים במספר ממירים שונים, כדאי שתדאגו לארוז כל אחד מהם בנפרד ולא להתפשר על אריזה משותפת. כך תוכלו לדעת היטב היכן נמצא כל ממיר, ואף להקל על הטכנאי איתו תיאמתם את ההתקנה בבית החדש.

 

תיהנו מהפריבילגיה

בשורה התחתונה, מעבר הדירה שלכם היום יהיה נוח יותר מאשר מעברי הדירה של ההורים שלכם, למשל, ועל כך אין ויכוח. אך על מנת ליהנות באופן מלא מההטבות השונות המחכות לכם, עליכם לדאוג לעשות את כל הסידורים בהקדם. קחו בחשבון שמעבר דירה כולל אחריו הרבה מאוד פעולות בלתי צפויות, אשר אותן לא לקחתם בחשבון, שלא לדבר על הוצאות כספיות שלא נכללו בחישוב הראשוני.

 

compulist1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב